27/06/2016 - Dia 1

Ja tenim instal·lats els nostres nois/es al Campus de Tremp. El viatge ha anat bé i ja tenim les primeres fotos. Això és el que ens diuen ells mateixos, en concret el grup 3 dels cadets:

Avui per fi ha arribat el dia que amb ànsia hem estat esperant . A les 9 del matí hem agafat la carretera camí a Tremp. Després de dues hores cantant i passant-ho bé hem arribat a la nostra esperada destinació. Ens hem instal·lat amb una mica de trànsit però tot i això hem aconseguit sobreviure i hem pogut dinar tranquil·lament.

Després hem començat a suar, han iniciat els entrenaments específics que realitzarem cada dia, avui ha tocat treballar el bot. Just després hem ensenyat les nostres habilitats psicomotrius, és a dir, hem intentat ballar. Sobre quarts de set hem berenat, hem tornat a l’alberg a fer un joc de coneixença. Tot seguit hem sopat, i just després hem fet la guerra entre sexes. No explicarem detalls...

I fins aquí el primer dia, bona nit, demà més i millor!

28/06/2016 - Dia 2

Primer dia sencer, i dia de força calor. Res millor per combatre-la que una bona Gimcana ... i un bany a la piscina de nit per refrescar-se!! Això és el que ens diu el grup 1 dels cadets:

Ens vam despertar horrorosament mal, a les 7 del matí. Els profes, que son els millors del món, ens van despartar amb molt d'amor i carinyo. Ens van obrir les persianes, i ens van enlluernar. Seguidament vam esmorzar ensaimades i suc. Tot just després vam fer una marató per anar al pavelló.

Arribats, vam entrenar la tècnica de passe: de beisbol, picat, de pit... Cansants i acalorats ens vam dirigir a la piscina, on vam disfrutar de l'aigua i els mosquits (sempre protegits amb molta crema solar!!).

A l'hora de dinar,  vam disfrutar d'un bon plat de cigrons i mandonguilles.

Seguidament, després de descansar, vam anar al pavelló per començar les competicions de 1x1, 3x3 i 5x5.

I després va tocar la "Guarrigincama", una serie de proves on el que més s'embrutava guanyava. Els grans vam haver de quedar-nos a netejar l'espai utilitzat. Finalment, vam intentar treure tota la brutícia, no tots ho van aconseguir. Vam sopar i anar a la piscina per fer un partit de waterpolo!

Molt cansats vam tornar a l'alberg i disfrutar del nostre llit per fi!

29/06/2016 - Dia 3

La noticia d'avui és que el temps no ha aconsellat fer el bivac que estava programat per aquesta nit. Tot i esperar fins a l'últim moment, les previsions metereològiques (@meteocat) han desaconsellat fer-ho ... de moment.

Us deixem una foto dels nois/es camí del pavelló, i dels entrenaments. I això és el que ensd diuen els integrants del grup Premini:

Dia: tots estàvem dormint tranquil·lament i a les 8 del matí vam sentir música molt forta. Eren les monitores que ens despertaven cantant i ballant. Quan vam obrir el ulls,  ens vam trobar que ens havíem escrit coses pel cos. Qui haurà estat?
Nit: amb els grups del 5x5 de les competicions vam fer un joc de nit en el que havíem de trobar els monitors que estaven amagats.  Un cop els trobàvem ens deien una pregunta i una resposta sense ordre i les havíem d'enllaçar entre elles.

30/06/2016 - Dia 4

Continuen els entrenaments i competicions, tal i com estava previst.

Aquesta tarda, com especial, Joc de Pistes per tot el poble de Tremp. Hem omplert el poble dels nostres jugadors i jugadores (per equips i acompanyats pels monitors). I aprofitant que estàvem pel poble, per la calor... un batut.

Ja hem passat la meitat del primer torn del Campus ...

01/07/2016 - Dia 5

Aquest matí ha tocat aixecar-se d'hora. Als nostres nois i noies els espera l'aventura ... Toca rafting a Llavorsí!!!

A refrescar-se una mica, que calor en fa. Us deixem un parell de fotos de l'anada.

De moment només tenim una foto ... però aviat penjarem un àlbum amb més de 200 fotos fetes per professionals d'aquesta activitat!

Protegits anaven.

02/07/2016 - Dia 6

Hores d'ara ja haureu rebut sms amb infirmació de cara a demà, dia de recollida per molts dels nanos. Per qui no l'hagi rebut ....

Demà ens veiem al Poliesportiu Municipal Juncar (C/ Agbs, Tremp). Efectivament, el nom del carrer és aquest (és l'acronim d' Acadèmia General Bàsica de Suboficials).

Horari:

• 10:45h - Inici Competicions,

• 13:15h - Entrega de Premis,

• 14:00h - Dinar

Així mateix, us informem que encara queda alguna plaça lliure pel segon torn. El mateix diumenge us podeu apuntar. Comenteu-lo durant les competicions.

Per últim, hi ha la possibilitat de fer un tast de cerveses amb maridatge diumenge per la tarda. 5 Cerveses a diferents locals de Tremp amb un preu aproximat de 8€ (depenent del nº de participants). Els interessats responeu el sms rebut indicant familia i nº de persones.

Ens veiem demà!!

Pel que fa al dia d'avui ... a destacar la Tarda d'Olimpíades Mixtes que hem fet aquesta tarda. Més estones compartides entre grans i petits, nois i noies.

03/07/2016 - Dia 7

I va arribar el final del 1er Torn... i el principi del segon.

Puntualment, a les 10:45h va començar al pavelló l'acte de cloenda, que va incloure semifinals i finals de les competicions, balls dels grups d'edats (fantàstics!), i entrega de premis, on vam poder comptar amb la presència del regidor d'Esports de l'ajuntament de Tremp i del nostre President.

Acabat tot això, vam gaudir d'un picnic per famílies i jugadors.

La tornada va ser tranquil·la ... molts jugadors/es no van arribar desperts ni al final del poble!!

Resumint aquest primer torn: els nois/es s'ho han passat molt bé, han fet bàsquet (i un munt més de coses), i han acabat rebentats. Us deixem unes quantes fotos.

04/07/2016 - Dia 1.2

Acabada la festa del primer torn ... el campus CEDM no s'atura, i tornem a la normalitat del dia a dia amb el segon torn.

Aquesta nit, ha tocat visita a la piscina. Amb la calor, és el que més s'agraeix després d'un dia d'entrenaments i competicions.

05/07/2016 - Dia 2.2

Avui com a destacat ... hem jugat a "Atrapa un Millón", però amb llaminadures!!